تراوین

تبلیغات

تراوین

سرور جدید xtravian.org

جایزه بزرگ با 2.500.000 ریال جایزه

همین العان بازی کنید



|دانلود بازی پرندگان خشمگین نسخه Angry Birds Stella 1.0.0 برای اندروید|

احتمالا شما نیز با بازی زیبا و جذاب پرندگان خشمگین آشنایی دارید اکنون ما برای شما نسخه جدید این بازی یعنی Angry Birds Stella 1.0.0 را آماده کرده ایم که با استفاده از آن می توانید به سادگی اوقات فراغت خود را پر کنید ،در نسخه Stella از بازی زیبای پرندگان خشمگین شما باید مانند نسخه های پیشین این بازی با پرندگان مهاجم مبارزه کرده و آن ها را از بین برده و در مراحل بازی پیش رفت کنید و به مناطق گوناگون سفر کرده و با این دشمنان همیشه گیتان مبارزه کنید. در بازی زیبای Angry Birds Stella شما باید مانند دیگر نسخه های بازی پندگان خشمگین به نشانه گیری دقیق و همچنین تخمین درست فاصله نشانه هایی که برای شما در نظر گرفته شده است را از بین برده و با این کار امتیاز بدست بیاورید البته همانطور که اکثر شما مطلع هستید هر چقدر که برای از بین بردن اهداف خود از شلیک های کمتری استفاده کنید امتیاز بیشتری را به دست خواهید آورد و به این ترتیب ستاره های بیشتری در هر مرحله خواهید داشت.

Angry Birds Stella 1.0.0

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 این بازی زیبا شامل ۱۲۰ مرحله گوناگون در مناطق مختلف می باشد که هر یک از این مراحل می تواند شما را برای مدت طولانی به خود مشغول نماید این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده و البته کاملا سه بعدی بوده و در ضمن از حجم نسبتا پایینی برخوردار می باشد. در این بازی زیبا شما باید تنها با اشاره انگشت خود بر روی صفحه نمایش پرندگان را که بر روی تیر و کمان سوار هستند به سمت هدف پرتاب نمایید شما می توانید بر روی پرنده ای که شلیک می کنید ضربه ای وارد نمایید آن زمان خواهید دید که اتفاق جالبی خواهد افتاد و قدرت پرنده شما چندین برابر خواهد شد، پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را دانلود نمایید تا متوجه بشوید که چه اندازه این نسخه از بازی زیبا و البته اعتیاد آور می باشد این بازی به علت دارا بودن گرافیکی فانتزی و گیم پلی بسیار ساده می تواند شما را به سادگی برای ساعت ها به خود مشغول نماید.

ادامه مطلب



دانلود بازی فیفا ۱۵ برای اندروید|دیتا کامل و گرافیک عالی FIFA 15

دانلود بازی فیفا ۱۵ برای اندروید|دیتا کامل و گرافیک عالی FIFA 15

آیا شما هم به بازی فوتبال علاقه دارید و به دنبال یک بازی مناسب برای تلفن همراه خود می گردید که با استفاده از آن اوقات فراغت خود را پر کنید ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتما بازی FIFA 15 v1.0.6 را دانلودکرده و بر روی تلفن همراه خود نصب کنید. زیرا می توان به جرعت گفت که این بازی بهترین بازی فوتبالی می باشد که تا کنون برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و خیره کننده می باشد به گونه ای که هرگز از انجام بازی خسته نخواهید شد. به تازگی جدیدترنی نسخه بازی فیفا توسط شرکت بزرگ باز سازی EA SPORTS ارائه شده که توانسته نظر اکثر گیمرها را به خود جلب کند، در این بازی لایسنس ۱۰۰۰۰ بازیکن بزرگ و ۵۰۰ تیم مختلف قرار گرفته تا بتواند هر چه بیشتر شما را شیفته خود کند. شما قادر هستید که از میان ۳۰ لیگ موجود در این بازی تیم مورد نظر خود را انتخاب کرده و با آن به رقابت با دیگر تیم ها رفته و یا در صورت تمایل تیم مورد نظر خود را بسازید و بهترین بازیکن هایی را که می شناسید درون آن جای داده و با این تیم منتخب به زمین رفته و یا حتی در مسابقات لیگ شرکت کنید،

FIFA 15 v1.0.6

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

حتی این امکان برای شما در فیفا ۱۵ نسخه اندروید پیش بینی شده که یک تیم خریداری کرده و با آن در لیگ های دسته پایین شروع به بازی کنید و از این طریق شروع به کسب درآمد کنید و با درآمدی که به دست می آورید بازیکنان مورد علاقه تان را از دیگر تیم ها خریداری کرده و با استفاده از آنها قدرت تیم خود را تا حد امکان افزایش بدهید و به این ترتیب در جدول رده بندی بالا آمده و به عنوان تیم قهرمان به لیگ های دسته بالاتر راه پیدا کنید. گیم پلی بینظیر این بازی به گونه ای می باشد که شما را مجذوب خود خواهد کرد به همین دلیل به شما پیشنهاد می کنیم که اگر از دوستداران بازی فوتبال هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.

ادامه مطلب



نظر

نظر یادتون نره



بازی کاست کلش

1393625107_castle-clash5

بازی Castle Clash 1.2.42  یکی از محبوب ترین و اعتباد اور ترین بازی های سبک استراتژیک است که به صورت انلاین صورت می پذیرد  در این بازی شما می بایست با ساخت ارتش و گسترش نیرو و قلمرو خود به جنگ با دیگر کاربران بپردازید اگر از ان دسته از علاقه مندان بازی های استراتژیک هستید به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید این بازی در واقع نسخه ای با گرافیک تر نسبت به بازی clash of clans  می باشد که در ایران طرفداران زیادی دارد

 

  1393625164_castle-clash2

4_castle_clash

3_castle_clash

 

 

ادامه مطلب

 

 



دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت – Irangate IPTV

دانلود نرم افزار رسانه (تلویزیون) اینترنتی ایران گیت – Irangate IPTV


 

در جام جهانی برزیل هیچ یک از بازی ها را از دست ندهید! خدمتی دیگر از تلویزیون اینترتی ایران گیت برای شما.
- اگر در زمان پخش بازی ها مشغول بکار هستید؟
- اگر زمان پخش دیروقت است و تا آن ساعت بیدار نمیمانید؟
- اگر تکرار بازی ها را ندیده اید؟
- هر کجا هستید می توانید بازی های جام جهانی را در دسترس خود داشته باشید و از دیدن آنها لذت ببرید. با هر دستگاه دیجیتالی می توانید از تلویزیون اینترنتی ایران گیت استفاده کنید.

جام جهانی را در اندرویدتان به صورت زنده تماشا کنید

دانلود با حجم 5.3 مگابایت



Bad Traffic v1.1.0 – بازی زیبای ترافیک وحشتناک

Bad%20Traffic Bad Traffic v1.1.0   بازی زیبای ترافیک وحشتناک

Bad Traffic یک بازی با داستانی تازه و غیرتکراری و بسیار زیبا می باشد که در آن دو فرشته وجود دارند . یک فرشته فرشته ی بدی ها و دیگری فرشته ی خوبی ها . در هر مرحله یکی از آنها حضور دارند و به شما می گویند که باید چه کاری انجام دهید . برای مثال ، در مراحلی که فرشته ی بد وجود دارد ، شما باید تلاش خود را بکنید تا بیشترین آمار تصادف و آمار انفجار را بدست آورید و در این صورت امتیاز خواهید گرفت . یا در مراحلی که فرشته ی خوب وجود دارد ، باید تلاش کنید تا از بوجود آمدن هرگونه تصادف ، ترافیک یا انفجار جلوگیری کنید که دراین صورت امتیاز دریافت خواهید کرد .

 

Bad%20Traffic2 Bad Traffic v1.1.0   بازی زیبای ترافیک وحشتناکBad%20Traffic1 Bad Traffic v1.1.0   بازی زیبای ترافیک وحشتناک

 ادامه مطلب



بازی

بازی

دودل، اسم یک چهار پای عجیب و غریب در این بازی است. در این بازی جذاب و اعتیاد آور، شما باید با انجام حرکات زیگزاگ ماهرانه و دقیق، دودل را هدایت کنید تا بر روی کاغذ شطرنجی بالا برود. دودل باید از موانع و سیاه چاله ها جان سالم به در برده، دشمنان پیش رو را با پرتاب بمب هایی که بر روی بینی اش نصب است نابود کرده و در نهایت سفر خود را به اتمام برساند.

 

اندروید 1.6 به بالا

 

 

 

دانلود با حجم 8.97 مگابایت



دانلود بازی موتور سواری Baja or Bust by DEW & MX Elite v1.0.4 + تریلر

دانلود بازی موتور سواری Baja or Bust by DEW & MX Elite v1.0.4 + تریلر
  • مسابقه خود را از میان ۱۲ دنیای هیجان انگیز با چالش های مختلف آغاز کنید و سعی کنید تا مقام اول را در مسابقات به دست آورید. در بازی Baja or Bust by DEW & MX Elite باید در سری مسابقات موتورهای کوچک شرکت کنید و سعی کنید تا با برنده شدن در مسابقات مختلف جام شبنم را که هدف نهایی شما در این بازی است به دست آورید. با گذشت مراحل و جمع آوری سکه های بیشتر می توانید برای موتور خود آیتم های بیشتری بخرید و آن را تقویت نمایید. بازی دارای محیط بسیار جذاب و چالش برانگیز می باشد که بدون شک تا ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.

    ویژگی های بازی:

    - ۱۲ دنیای مختلف با چالش های جدید

    - گرافیک کارتونی زیبا

    - گیم پلی سریع و ساده

    - تلاش برای به دست آوردن جام شنبم

    پیشنهاد می کنیم این بازی را از دست ندهید!

    دانلود بازی موتور سواری Baja or Bust by DEW & MX Elite v1.0.4 + تریلر, ۵٫۰ out of 5 based on 1 rating
  • دانلود با حجم 55.1 مگابایت


به جامع ترین بانک نرم افزار وبازی اندروید خوش آمدید

به جامع ترین بانک نرم افزار وبازی اندروید خوش آمدید

من و همکاران عزیزم در پی حل کردن مشکلات شما هستیم اگر مشکلی دارید در صفحه نظرات مشکل کامپیوتر و یا اندروید خود به همراه ایمیل شخصی بگزارید تا در اولین وقت به مشکلاتتان رسیدگی شود

 

نظر خود را بگزارید



دانلود بازی ورزشی بسکتبال برای اندروید Jam City v1.0.6

دانلود بازی ورزشی بسکتبال برای اندروید Jam City v1.0.6

 

http://limoobile.com/wp-content/uploads/2013/11/jam-city-1-b-512x250.jpg

دانلود بازی ورزشی بسکتبال برای اندروید

یک بازی ورزشی جدید با نام Jam City که برای شما تجربه بازی جذابی را خواهد داشت در سایت وطن آندروید قرار داده ایم. در بازی فوق انواع توپ های استیریت بسکتبال در دسترس شما است و قادر هستید انواع دیریب ها و اسلم دانگ ها را به راحتی انجام داده و از بازی کردن با این بازی لذت ببرید. بازی فوق دارای گیم پلی روان و آسانی است که به راحتی می توانید بازی کنید. ابتدا در این بازی یک آموزش از طرز بازی کردن به شما داده می شود و هنگامی که به بازی وارد می شوید یک سری توپ به شما داده می شود و شما باید قادر باشید تا به عنوان یک بازیکن دیریب کنید و با پرتاب توپ آن ها را به گل تبدیل کنید. این بازی برای اندروید منتشر شده است.



دانلود بازی زیبای کرم ها Worms 1-3-9 – اندروید

دانلود بازی زیبای کرم ها Worms 1-3-9 – اندروید

 

worms

نیازمندی ها :آندرویید ۲٫۱ – ۲٫۳

بازی معروف و هیجان انگیز Worms اینبار در “آندروییدها ” !  گروه کرم های خود را در نبردی با استفاده از سلاح های کللاسیک این بازی مانند بمب های موزی و سوپرگوسفند،  قرار دهید.این بازی دارای مراحل مختلفی از دشواری از ساده تا بسیار سخت می باشد.دیالوگ هایی مثل صدای خنده ی بلند و انیمیشن های گرداننده ی شخصیت ها بر جذابیت این بازی بیش از پیش افزوده.

 

توجه : پس از دانلود کردن دیتا آنرا از حالت فشرده خارج کرده به پوشه ی حاوی فایل دیتا را در محل (sdcard/android/obb) کپی کنید و بازی را اجرا کنید 

دانلود فایل با حجم1مگابایت:Worms_v0.0.33

دانلود دیتا با حجم34 مگابایت:worms



دانلود بازی دونده میدانFieldrunners 2 v1.2

دانلود بازی دونده میدانFieldrunners 2 v1.2
    • دانلود بازی بسیار جذاب Fieldrunners 2 v1.2 به همراه دیتا

     

    • نسخه جدید سازگار با دیتا قبلی !

    • آماده دفاع از دنیا شوید ! ورژن دوم بهترین بازی Tower Defense هم اکنون برای گوشی ها و تبلت های اندروید عرضه شده است . برای سرزمینتان هزارتو بسازید و سلاح های قدرتمندتان را در آن قرار دهید  تا هیچکس نتواند از آن رد شود .

      FieldRunners برگشته است . با سپاه جدید و سلاح های جدید این کره خاکی را به تصرف خود در آورید . در نسخه جدید این بازی می توانید از نیرو های هوایی نیز استفاده کنید . نسخه دوم بازی بیش از ۲۰ مرحله بسیار جذاب و همینطور ۲۰ سلاح قدرتمند دارد .

      ویژگی های بیشتر بازی را می توانید خودتان پیدا کنید ! برای دانلود بازی و تصاویر بیشتری از محیط آن در ادامه مطلب با ما همراه باشید ! 

      برای آموزش نصب به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

       

      دانلود بازی بسیار جذاب Fieldrunners 2 v1.2 به همراه دیتا, ۴٫۱ out of 5 based on 102 ratings
    • دانلود با حجم 3.7 مگابایت
    • دانلود دیتا با حجم 271 مگابایت
    • دانلود فایل Patch


دانلود نرم افزار sygic برای چی پس اس

دانلود نرم افزار sygic برای چی پس اس

Sygic: GPS Navigation بهترین نرم افزار مسیریابی به صورت آفلاین در جهان می باشد که با بیش از ۲۰،۰۰۰،۰۰۰ دانلود از سراسر جهان به عنوان محبوب ترین نرم افزار GPS آفلاین می باشد. این اپلیکیشن نقشه ی شهرها و کشورهای مختلف را با بهترین کیفیت ممکن برروی اسمارت فون شما به نمایش می گذارد و برای مشاهده ی نقشه ها نیازی به اتصال اینترنت نخواهد بود.

این برنامه به صورت کاملا رایگان عرضه می شود و قابلیت استفاده به صورت نامحدود را به شما می دهد و نقشه ی شهرهای ایران از جمله شیراز ، تهران ، اصفهان ، مشهد و … را شامل می شود. این نسخه (۱۴٫۰٫۱) جدیدترین ورژن این برنامه ی کاربردی است که امروز در مارکت برای اندروید منتشر شده است و از ویزگی های ان می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • نمایش نقشه ی شهرهای مختلف با کیفیت عالی
  • نمایش نقشه شهرها و مکان ها به صورت سه بعدی
  • نمایش نام خیابانها و کوچه ها و هشدارهای ترافیکی
  • نمایش دوربین های سرعت و اخطار در مورد سرعت غیرمجاز
  • هشدار دهی در مورد تغییر حد سرعت مجاز در هر محدوده
  • سه حالت نمایش مسیر
  • علامت گذاری مکانهای مورد علاقه
  •  قابلیت ذخیره سازی نقشه ها بر روی دستگاه
  • قابلیت آپدیت رایگان و سریع نقشه ها
  • قابلیت افزودن دوستان به روی نقشه
  • راهنمای مسیر به طور صوتی و راهنمای گویا به زبان فارسی
  • مسیر یابی به صورت صوتی
  • امکان جست و جو به صورت فارسی و فینگلیش
  • نمایش بسیاری از رستوران ها ، پمپ بنزین ها ، پارک ها ، بیمارستان ها و مدرسه ها
  • قابلیت اجرا برروی تبلت ها

 

 

قطعا Sygic: GPS Navigation بهترین نرم افزاری جی پی اس برای اندروید می باشد که آن را به تمام کاربران اندرویدی پیشنهاد می کنیم. شما می توانید با لینک مستقیم فایل دیتا ، فایل نصبی و نقشه ی آفلاین شهرهای ایران را از فارسروید برای تبلت و اسمارت فون اندرویدی خود دریافت کنید.

 تغییرات نسخه ی v14.0.1 :

* رفع مشکلات مختلف برنامه و بهبود عملکرد

 

 

 Sygic: GPS Navigation Android - SCREENSHOT 1

 

Sygic: GPS Navigation Android - SCREENSHOT 2

 

 

 

 آموزش نصب کامل برنامه :

مرحله ی اول :  فایل دیتای برنامه را که حجم آن ۱۶۰ مگابایت می باشد را دانلود و از حالت فشرده خارج کنید. پوشه ی Sygic را در مسیر sdcard بریزید.

مرحله ی دوم : فایل apk برنامه را که حجمی حدود ۱۱ مگابایت دارد را دانلود و نصب کنید .

مرحله ی سوم : نرم افزار سایجیک را اجرا کنید و از تمام امکانات آن لذت ببرید!



برچسب ها : ,

دانلود بازی موج سواران مترو Subway Surfers v1.15.0 + نسخه پول بی نهایت

  • نسخه جدید در لوئیزیانا (نیواورلئان) 
    همانطور که می دانید هر نسخه از این بازی در شهری جدید است . نسخه قبلی در روسیه بود اکنون بازی دوندگان مترو به شهر لوئیزیانا مهاجرت کرده اند!

    در subway surfers شما باید از دست پلیس فرار کنید . شما در طول راه می توانید قدرت های مختلفی مانند آهنربا برای جذب سکه و جت پک را بگیرید . در طول مسیر باید سکه ها را جمع آوری کنید تا بتوانید آپگرید ها را بخرید .
    در نسخه جدید شما می توانید برای بازیکن ها لباس بخرید !
    شما می توانید شخصیت های مختلف را نیز آزاد کنید .
    برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

    دانلود بازی موج سواران مترو Subway Surfers v1.15.0 + نسخه پول بی نهایت, ۳٫۹ out of 5 based on 1087 ratings



cop the rope

cop the rope

دانلود بازی طناب را ببر در قرون وسطا Cut the Rope: HD 1.0

  دانلود بازی جدید Cut the Rope

بازی طناب را ببر

پیش نیاز : آندروید ۲,۱  و بالاتر
Cut the Rope را اگر تا به حال در اندروید بازی نکرده اید حتما دانلود کنید و لذت ببرید چرا که کسانی که این بازی را تجربه کرده اند دیگر نمی توانند از این بازی به راحتی دل بکنند!

وقتی برای تلف کردن وجود ندارد!طناب را سریع تر ببرید. بازدید از شش مکان هیجان انگیز از جمله قرون وسطا, رنسانس، کشتی دزدان دریایی، مصر باستان، یونان باستان، و عصر حجر. پس لذت ببرید.

 

بازی طناب را ببر در قرون وسطا Cut the Rope: Time Travel HD 1.0

 

بازی جدید

دانلود رایگان بازی با لینک مستقیم

حجم: ۳۵ مگابایت

 

دانلود بازی طناب را ببر در قرون وسطا Cut the Rope: HD 1.0, 3.4 out of 5 based on 78 ratings



badland

badland

 

 

به نسخه ۱٫۷۱۳۰ اپدیت گردید |‌ سازگار با تمامی دیوایزها

BADLAND یکی از بازی های بسیار سرگرم کننده ماجراجویی برای کشف اسرار جنگل همراه با گیم پلی منحصر به فرد با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن

ویژگی ها BADLAND :

گرافیک جوی بسیار زیبا
تجربه همهجانبه یک بازی صوتی و تصویری
مبارزات انتخاباتی با ۸۰ سطح منحصر به فرد
ویژگی های چند نفره تا چهار بازیکن در حال بازی
کنترل های تک لمسی همراه با طراحی سطح نوآورانه

 

تغییرات در این نسخه :

بسته روز قیامت با ۱۰ مرحله ویژه
هشدار : این مراحل بسیار چالش برانگیز میباشد
رفع اشکالات بازی
و….

 

راهنمای نصب بازی :
۱-فایل نصبی Apk را نصب کنید
۲-پوشه دیتا com.frogmind.badland در SDCard/Android /Obb کپی کنید.
۳-بازی را اجرا کنید

دریافت با لینک مستقیم

 دریافت دیتا

 

دانلود BADLAND v1.7130 بازی ماجراجویی سرزمین بد

 

 

 

 

تصاویر از محیط



pou

pou

ازی زیبای Pou 1.4.26 – اندروید

 

در بازی Pou شما باید از یک موجود دوست‌داشتنی نگهداری کنید! به او غذا بدهید، تمیزش کنید، با او بازی کنید و رشد او را در مراحل گوناگون مشاهده کنید. هرچه بازی کنید امتیازات بیشتری کسب خواهید کرد و می‌توانید تجهیزات بیشتری برای او تهیه کنید… این بازی پایانی ندارد و می‌توانید مدت‌ها سرگرم بازی کردن با Pou باشید! لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

pou android بازی زیبای Pou 1.4.26   اندروید

 

 

password بازی زیبای Pou 1.4.26   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای Pou 1.4.26   اندروید لینک دانلود – 15 مگابایت | لینک کمکی



بازی استراتژیک

بازی استراتژیک

بازی زیبای Clash of Clans 5.113.2 – اندروید

 

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند.

 

clash of clans android بازی زیبای Clash of Clans 5.113.2   اندروید

 

 

 password بازی زیبای Pou 1.4.26   اندرویدرمز فایل: www.downloadha.com

download بازی زیبای Clash of Clans 5.113.2   اندروید لینک دانلود – 47 مگابایت | لینک کمکی



کا ام پلیر

کا ام پلیر

دانلود KMPlayer 1.0.5 – برنامه کا ام پلیر برای اندروید

 

دانلود KMPlayer برای اندروید

برنامه کا ام پلیر برای اندروید

 

KMPlayer 1.0.5 یا کا ام پلیر نرم افزار بسیار عالی و پر سرعت برای پخش فایل های صوتی و تصویری برای گوشی های اندروید می باشد. بلاخره و پس از مدت ها یکی از بهترین نرم افزارهای پخش فایل های صوتی و تصویری یعنی KMPlayer برای سیستم عامل اندروید عرضه شد. کام پلیر نرم افزارقدرتمند پخش فایل های صوتی و تصویری است که در عین کم حجم بودن قادر به پخش تقریبا ۹۹ درصد فرمت های صوتی و تصویری می باشد. نرم افزار KMPlayer نرم افزاری بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا می باشد.

از ویژگی های برنامه KMPlayer میتوان به چرخش صفحه ی نمایش به هر چهار طرف برای مشاهده ی ویدئوهای در حالش پخش, پخش اتوماتیک ویدئوها از جایی که برای آخرین بار قطع شده, امکان کم و زیاد کردن سرعت پخش ویدئوها, تهییه ی لیست کامل از اطلاعات ویدئو مانند اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره اشاره کرد. پس اگر میخواهد فایل های صوتی و تصویری خود را به خوبی پخش کنید هم اکنون میتوانید نرم افزار KMPlayer را برای گوشی اندروید خود به طور مستقیم و رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود KMPlayer 1.0.5   برنامه کا ام پلیر برای اندروید فرمت :  APK سیستم عامل آندروید نسخه 4.0 و بالاتر

دانلود KMPlayer 1.0.5   برنامه کا ام پلیر برای اندروید حجم : 10 مگابایت

دانلود KMPlayer 1.0.5   برنامه کا ام پلیر برای اندروید دانلود : دانلود KMPlayer

دانلود KMPlayer 1.0.5   برنامه کا ام پلیر برای اندروید رمز : www.yasdl.com

دانلود KMPlayer 1.0.5   برنامه کا ام پلیر برای اندروید منبع : یاس دانلود



بازار

بازار

بازار

http://cdn.nokhody.ir/2014/03/1386376809.jpg

| نسخه جدید بازار آندروید Bazar جایگزین نسخه قبلی شد|

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت

دریافت فایل                      2 مگابایت



کی بورد

کیبوردی حرفه ای برای گوشی Jelly Bean Keyboard Pro 1.8

Jelly-Bean-Keyboard
 
6.6 مگابایت
نسخه 1.6 و بالاتر
 

توسط Jelly Bean می توانید کیبوری دلخواه با تنظیماتی سفارشی داشته باشید. نسخه ای که برایتان آماده کرده ایم نسخه Pro آن می باشد که نسبت به نسخه معمولی دارای امکانات بیشتری است. توسط Jelly Bean می توانید تم کیبورد، رنگ دکمه ها، جایگیری برخی دکمه های خاص و … را به صورت دلخواه عوض کنید. نکته قابل توجه در مورد این نرم افزار، پشتیبانی آن از زبان فارسی است.

 

 

دانلود با لینک مستقیم          6.6 مگابایت


بازی

دانلود تفنگداران کوچک برای اندروید Pocket Gunfighters v1.0.3

Pocket-Gunfighters
 
24 مگابایت
نسخه 2.2
 

 

 دانلود تفنگداران کوچک برای اندروید

بازی Pocket Gunfighters  از بازی های هیجان انگیز و اکشن اندروید که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. این بازی اندروید با محیط سه بعدی واقعی و گرافیک HD خیره کننده شما را به نبرد با دشمنان مختلف دعوت می کند. تبهکارن قصد نابود شما و جهان را دارند سلاح خود را بردارید و به مبارزه با این دشمنان بپردازید مهارت های خود را در تیراندازی افزایش دهید با هدف قرار دادن دشمنان ان ها را نابود کنید در هر مرحله از بازی تعداد دشمنان بیشتر می شود و مبارزه برای شما سخت تر تمام تلاش خود را بکنید تا مردم و جهان را نجات دهید در طول مسیر با جمع اوری امتیازات بیشتر سلاح های پیشرفته را خریداری کنید. از ویژگی های این بازی اندروید: محیط سه بعدی واقعی با گرافیک HD، سلاح های نابود کننده، مهارت های تیراندازی حرفه ای ، نبرد با انبوه دشمنان، مراحل سخت و چالش برانگیز، ارتقا سلاح خود، به دست اوردن امتیازات بیشتر و … را می توان نام برد.

 

دانلود با لینک مستقیم          24 مگابایت


فایر فاکس

دانلود نرم افزار مرورگر فایر فاکس برای اندروید Firefox Browser for Android v29.0

Firefox-Browser-for-Android
 
26 مگابایت
نسخه 2.2
 

 

 دانلود نرم افزار مرورگر فایر فاکس برای اندروید

نرم افزار  Firefox Browser for Android یکی از نرم افزارهای برتر و محبوب در زمینه مرورگرهای اندروید می باشد. این مرورگر پرسرعت دارای امکانات بسیاری می باشد هم چنین از محیطی زیبا و کاربرد پسند برخوردار می باشد. با استفاده از این مرورگر اندروید می توانید صفحات وب را بالاترین سرعت باز کرده و به گشت و گذر در شبکه های اجتماعی بپردازید. لازم به ذکر است که می توانید به تماشای انلاین ویدئوها نیز بپردازید. برخی از قابلیت های این نرم افزار اندروید: محیطی شیک و ساده، سرعت بالا در لود کردن صفحات، محیطی امن، قابلیت همگام ساز، امکان تماشای انلاین ویدئو، قابلیت پشتیبانی از HTML 5، رایگان بودن برنامه و … اشاره کرد. هم اکنون در ادامه می توانید این برنامه را با لینک مستقیم از سایت وطن اندروید دریافت کنید.

 

 

دانلود با لینک مستقیم           26 مگابایت
 
 
 


ليست صفحات
تعداد صفحات : 3
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد
.